top of page

שיטת פלדנקרייז - שיעורים אישיים וקבוצתיים במגע ובזום

Updated: Dec 27, 2021

סדרת זום בנושא בריאות הגב תחל בקרוב אי"ה

הרשמה בקישור - https://ekebom.ravpage.co.il/back


סדרות של הקלטות בנושאים שונים:

- ישיבה זקופה מחיר - 200 שח

- שיפור ההפקה הקולית מחיר - 200 שח

- שחרור עורף וכתפיים - 12 שיעורים - מחיר - 300 שח


ברכישת שתי סדרות יחד, מחיר סדרה שניה הזולה מביניהם - 160 ש"ח.

צ'ופר לרוכשי סדרה - שיעור פלדנקרייז אישי במחיר 100 ש"ח.

הסדרה מכילה שיעורים העוסקים במרכיבים השונים של הנושא.

הסבר מפורט:

סדרת ישיבה זקופה: ה'קומות' השונות של הישיבה שלנו כולן משמעותיות ביצירת ישיבה זקופה מתוך נוחות וקלות - קלות תנועה במפרקי הירך, התייצבות האגן על המושב, רכות וקלות החזקת בית החזה והפרדת תנועת והחזקת השכמות מעמוד השדרה. לאחר שעיבדנו את החלקים השונים תמונת הישיבה משתנה לגמרי ויש לנו מודעות רבה והבנה שמאפשרת לנו להשתמש במרכיבי הישיבה באופן נכון ויעיל.

סדרת שיפור ההפקה הקולית: ההפקה הקולית ולו הפשוטה ביותר טומנת בחובה דפוסים מאוד קמאיים שלרוב איננו מודעים להן. הסדרה נותנת כלים נפלאים להתבוננות מקרוב על איברים ותנועות שמשפיעים באופן דרמטי על ההפקה הקולית. כך למשל דפוס המאמץ בעליה לצלילים גבוהים או כיווץ קנה הנשימה ועוד.

כל אחד ואחת יכול לשיר יפה ובקלות אם ירכוש כלים מתאימים לכך וזה אפילו לא קשה כמו שאולי נדמה לנו.

סדרת שחרור עורף וכתפיים: רובנו נושאים עומס מיותר ומכביד באזור העורף, השכמות והכתפיים. שיטת פלדנקרייז מצויינת להבנת ופירוק הקשיים הללו אבל פעמים רבות שיעורי פלדנקרייז אם אינם מתמקדים בנושא מסויים, מאפשרים לאדם 'לברוח' מהתמודדות עם אותו קושי ולפתור אותו על ידי שיפור אזורים אחרים. הסדרה שיצרתי ממקדת את האדם בתנועה ושיפורה באזורים האלה. כמובן שכמו תמיד בשיטת פלדנקרייז שיפור מתפשט ומהדהד במקומות אחרים בגוף.

סדרת נשימה - היכרות ושיפור: סדרה מקיפה להבנה ולשיפור קשיים שונים בנשימה - נשימה שטחית, קוצר נשימה, בית-חזה נוקשה ועוד. לעיתים נדמה לנו שקוצר נשימה נובע מפגם באיברי הנשימה אך האמת היא שפעמים רבות הסיבות הן מצוקה שנולדת מנוקשות של שרירים ומאמץ יתר באיברים שונים הקשורים לנשימה גם באופן לא ישיר. בדרך כלל כדי להבין ולשפר את תפקוד מערכת הנשימה אנו זקוקים לעזרה חיצונית אך פעמים רבות לא צריך התערבות רבה כדי לחוש בשיפור משמעותי. הסדרה נמצאת ללא תשלום בערוץ היוטיוב שלי. להלן קישור לשיעור הראשון בסדרה - https://youtu.be/gqvT8tFMOKY

סדרת כף הרגל ומדרסים (עדיין לא עלה לאתר): לא תמיד רצוי למהר לעשות מדרסים. ישנן פעמים רבות שהשלכות ארגון לא יעיל של הגוף ישפיעו על אופן הדריכה ובמקום לקבע את התנועה והיציבה הלא יעילות מקבעים אותן על ידי מדרסים. הפתרון הנכון הוא - להאיר את הקשר בין כף הרגל ל-אגן, בית-החזה, הגב, העורף ועוד. סדרה זו עוסקת בדיוק בזה.


177 views0 comments
bottom of page